Kundprocess

Storesupport har en väl etablerad och utvecklad metodik i arbetet med våra kunder och prospekts. Nedan ser du de tydliga stegen i vårt 10-punktsprogram för våra allra viktigaste samarbetspartners: Våra kunder!

1
Kontakta oss genom webben, mail eller telefon kring dina önskemål och behov (vår växel har öppet dygnet runt!)
2
Saknar du avtal med Storesupport om våra tjänster så kontaktar en av våra kompetenta säljare dig
3
Tillsammans med säljaren och våra tjänstespecialister tar vi gemensamt fram ett komplett förslag och offert
4
När vi är överens om ditt behov och vårt lösningsförslag så tecknar vi avtal och fastställer priser
5
Säljaren presenterar även din personliga kontaktperson hos oss. Vanligast är en kundansvarig konsultchef/rekryterare
6
Din kontaktperson/konsultchef ansvarar för löpande kvalitet, rapportering och kompetens i vår leverans
7
Vid avrop eller tillfällig utökning kontaktar du din konsultchef eller vår jour för snabba beställningar
8
Vid omfattande uppdrag eller outsourcing upprättar vi ett dedikerat kundteam för uppföljningsmöten/KPI-analys
9
Din säljare hos oss följer noga ditt uppdrag och tillser att löpande kontakt och avtalsuppdateringar genomförs
10
Vid brådskande kontaktbehov har vår växel öppet dygnet runt, och vår jour finns tillgänglig 6-22 alla dagar
#Nyheter
Så minskar du svinnet i butiken:
Sex snabba svinntips

Svinnet i dagligvaruhandeln blir mindre, visar färska siffror från Naturvårdsverket. Men det finns mer att göra. – Hantera maten med respekt och exponera.. Läs vidare »

#Nyheter
Ett byggprojekt från start till mål:
Nu slår Dahl-butiken upp dörrarna

Efter månader av förberedelser och några intensiva flyttdagar kunde Dahl i måndags äntligen släppa in den första kunden i den nya butiken.. Läs vidare »

#Trendrapporter
Så optimerar Ica Maxi i Kungsbacka svinnet i butikerna

Synliggör ditt svinn, sätt tydliga mål och agera långt innan varorna riskerar att närma sig bäst före-datum. Det rådet kommer från Ica-handlaren.. Läs vidare »

Boka personal nu

Klicka här