Kundprocess

Storesupport har en väl etablerad och utvecklad metodik i arbetet med våra kunder och prospekts. Nedan ser du de tydliga stegen i vårt 10-punktsprogram för våra allra viktigaste samarbetspartners: Våra kunder!

1
Kontakta oss genom webben, mail eller telefon kring dina önskemål och behov (vår växel har öppet dygnet runt!)
2
Saknar du avtal med Storesupport om våra tjänster så kontaktar en av våra kompetenta säljare dig
3
Tillsammans med säljaren och våra tjänstespecialister tar vi gemensamt fram ett komplett förslag och offert
4
När vi är överens om ditt behov och vårt lösningsförslag så tecknar vi avtal och fastställer priser
5
Säljaren presenterar även din personliga kontaktperson hos oss. Vanligast är en kundansvarig konsultchef/rekryterare
6
Din kontaktperson/konsultchef ansvarar för löpande kvalitet, rapportering och kompetens i vår leverans
7
Vid avrop eller tillfällig utökning kontaktar du din konsultchef eller vår jour för snabba beställningar
8
Vid omfattande uppdrag eller outsourcing upprättar vi ett dedikerat kundteam för uppföljningsmöten/KPI-analys
9
Din säljare hos oss följer noga ditt uppdrag och tillser att löpande kontakt och avtalsuppdateringar genomförs
10
Vid brådskande kontaktbehov har vår växel öppet dygnet runt, och vår jour finns tillgänglig 6-22 alla dagar
Artiklar
#Nyheter
Storesupport sjuttonde största kompetensföretaget

Almega Kompetensföretagen släpper kvartalsrapporter över de 25 största kompetensföretagen. I det första kvartalet 2020 landar Storesupport på plats 17, att jämföra med.. Läs vidare »

#Nyheter
VD Peter möter krögare Paul Svensson från Save the Chefs

Klicka för att se filmen på när Storesupports VD Peter Erikson möter krögaren Paul Svensson från Save the Chefs.

#Trendrapporter
Rapport från Euroshop 2020 Düsseldorf

16-20 februari var det dags för 2020 års upplaga av en utav världens kanske främsta retailmässor, Euroshop i Düsseldorf, och självklart var Storesupport.. Läs vidare »

Boka personal nu

Klicka här

Några av våra uppdragsgivare