Kundprocess

Storesupport har en väl etablerad och utvecklad metodik i arbetet med våra kunder och prospekts. Nedan ser du de tydliga stegen i vårt 10-punktsprogram för våra allra viktigaste samarbetspartners: Våra kunder!

1
Kontakta oss genom webben, mail eller telefon kring dina önskemål och behov (vår växel har öppet dygnet runt!)
2
Saknar du avtal med Storesupport om våra tjänster så kontaktar en av våra kompetenta säljare dig
3
Tillsammans med säljaren och våra tjänstespecialister tar vi gemensamt fram ett komplett förslag och offert
4
När vi är överens om ditt behov och vårt lösningsförslag så tecknar vi avtal och fastställer priser
5
Säljaren presenterar även din personliga kontaktperson hos oss. Vanligast är en kundansvarig konsultchef/rekryterare
6
Din kontaktperson/konsultchef ansvarar för löpande kvalitet, rapportering och kompetens i vår leverans
7
Vid avrop eller tillfällig utökning kontaktar du din konsultchef eller vår jour för snabba beställningar
8
Vid omfattande uppdrag eller outsourcing upprättar vi ett dedikerat kundteam för uppföljningsmöten/KPI-analys
9
Din säljare hos oss följer noga ditt uppdrag och tillser att löpande kontakt och avtalsuppdateringar genomförs
10
Vid brådskande kontaktbehov har vår växel öppet dygnet runt, och vår jour finns tillgänglig 6-22 alla dagar
Artiklar
#Nyheter
Stärkt ledarskap och ökad merförsäljning efter utbildningen hos Storesupport

Lisa Nicolaysen, butikschef på Mr Cake i Stockholm gick Storesupports butiksledarutbildning i november och har redan märkt en stor effekt i både.. Läs vidare »

#Nyheter
Personlighet och serviceförmåga viktigast när Storesupport rekryterar till Malmbergs elektriska

När elgrossisten Malmbergs elektriska behöver nya butiksmedarbetare tar de hjälp av Storesupport för att hitta rätt. I en nischad bransch där kundbemötande och att få återkommande kunder är grundläggande blir de långtidsinhyrda konsulterna extra viktiga. – Våra butikskunder behöver känna.. Läs vidare »

#Trendrapporter
Trendrapport: Koncept och pop up – så bygger varumärken fysiska kundrelationer

Både fysiska butiker och e-handlare testar nya metoder för att bygga starkare kundrelationer. Två starka trender som hållit i sig de senaste.. Läs vidare »

Boka personal nu

Klicka här

Några av våra uppdragsgivare