Kundprocess

Storesupport har en väl etablerad och utvecklad metodik i arbetet med våra kunder och prospekts. Nedan ser du de tydliga stegen i vårt 10-punktsprogram för våra allra viktigaste samarbetspartners: Våra kunder!

1
Kontakta oss genom webben, mail eller telefon kring dina önskemål och behov (vår växel har öppet dygnet runt!)
2
Saknar du avtal med Storesupport om våra tjänster så kontaktar en av våra kompetenta säljare dig
3
Tillsammans med säljaren och våra tjänstespecialister tar vi gemensamt fram ett komplett förslag och offert
4
När vi är överens om ditt behov och vårt lösningsförslag så tecknar vi avtal och fastställer priser
5
Säljaren presenterar även din personliga kontaktperson hos oss. Vanligast är en kundansvarig konsultchef/rekryterare
6
Din kontaktperson/konsultchef ansvarar för löpande kvalitet, rapportering och kompetens i vår leverans
7
Vid avrop eller tillfällig utökning kontaktar du din konsultchef eller vår jour för snabba beställningar
8
Vid omfattande uppdrag eller outsourcing upprättar vi ett dedikerat kundteam för uppföljningsmöten/KPI-analys
9
Din säljare hos oss följer noga ditt uppdrag och tillser att löpande kontakt och avtalsuppdateringar genomförs
10
Vid brådskande kontaktbehov har vår växel öppet dygnet runt, och vår jour finns tillgänglig 6-22 alla dagar
#Nyheter
En första titt på Dahls nya lokaler

Dahl har fått tillträde till den nya butikslokalen i Haninge. För att komma framåt med flytten har planeringsgruppen delvis tvingats backa och.. Läs vidare »

#Nyheter
Camilla Ringström är Månadens Storesupportare

Camilla Ringström, som jobbar med leverantörstjänster i Östergötland, är Månadens Storesupportare för oktober 2022! Grattis Camilla! Hur känns det? – Det känns.. Läs vidare »

#Trendrapporter
Den lokala marknaden – flexibilitet med kundens upplevelse i fokus

I en marknad som blir allt mer komplex, med branschglidning och en ökad e-handel, blir det allt viktigare att verkligen förstå och.. Läs vidare »

Boka personal nu

Klicka här