Anställningsprocess

Storesupport har en väl etablerad och utvecklad metodik i arbetet med våra konsulter och konsultkandidater. Nedan ser du de tydliga stegen i vårt arbete med Storesupports allra viktigaste resurs: Våra konsulter!

1
Hitta ett jobb som du är intresserad av på vår hemsida.
2
Ansök genom att följa hemsidans ansökningsprocess.
3
Du får en bekräftelse om att din ansökan är mottagen samt hur nästa steg i processen ser ut.
4
Har du rätt erfarenhet eller bakgrund blir du kallad på en intervju av våra rekryterare, ibland ensam och ibland i grupp.
5
Blir du inte uttagen till intervju meddelar vi det. Vi behåller ibland ansökningar för andra jobb, förutsatt att du accepterar att vi gör det.
6
Efter intervjun med våra rekryterare kontrollerar vi dina referenser och din bakgrund.
7
Blir du godkänd får du träffa din personliga konsultchef som tillhandahåller dig utrustning samt Storesupportkläder.
8
Du får en genomgång i hur du rapporterar/ attesterar din arbetstid, samt övriga praktiska moment som du behöver veta.
9
Behöver du särskild utbildning för din tjänst hos oss planerar din konsultchef in när och hur den äger rum.
10
Din personliga konsultchef är din egen kontakt hos oss som du kan vända dig till med alla dina frågor.
11
Ska du jobba på ett fast uppdrag tar din konsultchef/ arbetsledningen med dig dit och berättar om dina uppgifter.
12
Om du ska bli uthyrd till olika arbetsplatser kontaktar din konsultchef (eller kollega) dig och berättar om uppdraget.
13
Vid brådskande fall använder vi även SMS för att erbjuda dig olika uppdrag.
14
Tillsammans utvärderar du och din konsultchef hur ditt jobb går, samt upprättar en personlig utvecklingsplan för dig.
15
Vår växel är öppen dygnet runt, varje dag, för frågor eller kontakt (av service- och säkerhetsskäl).

Bli konsult hos Storesupport

Att arbeta inom lager & logistik

Att arbeta i butik

Några av våra uppdragsgivare