Anställningsprocess: Lager och Logistik

Storesupport har en väl etablerad och utvecklad metodik i arbetet med våra konsulter och konsultkandidater. Nedan ser du de tydliga stegen i vårt arbete med Storesupports allra viktigaste resurs: Våra konsulter!

1
Hitta ett jobb som du är intresserad av på vår hemsida.
2
Ansök genom att följa hemsidans ansökningsprocess.
3
Du får en bekräftelse om att din ansökan är mottagen samt hur nästa steg i processen ser ut.
4
Har du rätt erfarenhet eller bakgrund blir du kallad på en intervju av vårt rekryteringsteam, ibland ensam och ibland i grupp.
5
Blir du inte uttagen till intervju meddelar vi det. Vi behåller ibland ansökningar för andra jobb, förutsatt att du accepterar att vi gör det.
6
Efter intervjun med vårt rekryteringsteam kontrollerar vi din bakgrund och ringer dina referenser.
7
Om du går vidare i processen så kommer en av våra driftschefer kontakta dig via telefon och boka in dig för avtalsskrivning samt bestämma ett lämpligt startdatum.
8
Du får en genomgång i hur du rapporterar/ attesterar din arbetstid, samt övriga praktiska moment som du behöver veta om oss och din blivande arbetsplats. Du får de Storesupportkläder som arbetet kräver och självklart kontaktuppgifter till din driftschef och våra ansvariga teamledare.

Hur är det att arbeta inom retail?

Att arbeta inom lager & logistik

Att arbeta i butik

Några av våra uppdragsgivare