Marion Wågby är kvartalets medarbetare

Storesupports kanske morgonpiggaste medarbetare Marion Wågby, konsultchefsassistent Stockholm, får det tredje kvartalets utmärkelse.
Stort grattis Marion! Hur känns det?
– Det känns jätteroligt, jag blev väldigt överraskad. Det är kul att vi har det här priset och ett kvitto på att man gör något bra.

Marion började jobba på Storesupport som rekryteringsassistent våren 2018, parallellt med sina studier inom arbetsmarknadskunskap på Stockholms Universitet. När studierna avslutades till sommaren blev hon erbjuden och tackade ja till tjänsten som konsultchefsassistent. Nu ansvarar Marion över morgonjouren i alla våra regioner samt den dagliga driften i Stockholm, gällande butiksbemanning.

– Det handlar om att lösa våra kunders problem. De ringer till oss för att de har ett behov, och mitt jobb är att fylla det behovet med rätt kompetens, säger Marion. Ibland är det utmanande att få ihop konsulternas scheman med kundernas önskemål och under tidspress, men det är ju också det som gör det roligt, fortsätter hon. När vi lyckas lösa de svåraste uppdragen blir även kundnöjdheten som störst och vi känner att vi verkligen gör skillnad.

Kvartalets medarbetare avslöjades denna gång genom en film. Patrik Zebühr, regionchef för butiksbemanning tillika Marions chef, tycker det är roligt att just hon blev utnämnd till kvartalets medarbetare.

– Marion har ett otroligt högt engagemang i allt hon gör och lägger stor vikt vid sin uppgift. Hon sprider positiv energi till alla runtom sig och försöker alltid hitta en bättre lösning för att effektivisera hur Storesupport jobbar. Det är viktigt att uppmärksamma medarbetare som gör skillnad och extra roligt att få ge en utmärkelse för, säger Patrik.