2016-12-04

Nyhetsbrev – Jag är en Storesupportare!

Under 2016 har vi på Storesupport arbetat intensivt med att utveckla företaget. Det har varit en period med rekrytering av nyckelkompetens, byte av centrala produktionssystem och uppdatering av marknadsplattform. I fokus har även varit att arbeta med våra inre värderingar och företagskultur. Till vår glädje ger det redan nu resultat i form av engagerade medarbetare och nöjdare kunder. Vi lyckas dessutom fortsätta växa och förstärka vår lönsamhet, och jag vill passa på att rikta ett stort tack till alla fantastiska kunder och min engagerade personal. Så här inför julen känns det ännu bättre att veta att så många av våra kollegor snart kan ta helgledigt och känna att de med stolthet kan säga att de har ett roligt och utvecklande arbete inom retail…

 

Läs hela nyhetsbrevet här.

Josefin Holmqvist

Marknadsansvarig
Telefon: 076-049 82 62
E-post: josefin.holmqvist@storesupport.se

Storesupport i siffror

Aktuellt på Storesupport

Rapport från Euroshop 2020 Düsseldorf
#Trendrapporter
Rapport från Euroshop 2020 Düsseldorf

16-20 februari var det dags för 2020 års upplaga av en utav världens kanske främsta retailmässor, Euroshop i Düsseldorf, och självklart var Storesupport.. Läs vidare »

#Nyheter
16 juni, 2020
Storesupport och Store Display samarbetar mot butiksträngsel

Folkhälsomyndighetens riktlinjer med anledning av Covid-19 kräver att butikerna själva ansvarar för att förebygga trängsel, bland annat genom att begränsa antalet kunder.. Läs vidare »

#Nyheter
3 juni, 2020
Årets butik 2020 – topp 10

För första gången i Dagligvarugalans historia har Storesupports vice vd Lisa Schuman tillsammans med resten av jurygruppen för Årets Butik 2020; Per.. Läs vidare »

#Nyheter
26 maj, 2020
Snabbhet och flexibilitet A och O när Hemköp stärker köpupplevelsen

I fem veckor har Hemköp i Skarpnäck framgångsrikt byggt om sin butik för att stärka köpupplevelsen. Fokus har legat på att optimera.. Läs vidare »

Några av våra uppdragsgivare