Att jobba som inredningsmontör

Att jobba som montör av butiksinredning på Storesupport innebär att både arbetsplats, uppdragsgivare och arbetsuppgifter kan variera. Detta kräver en hög nivå av flexibilitet och att du har lätt för att anpassa dig efter aktuellt uppdrag. Som montör tillhör du vårt etableringsteam och är på uppdrag hos våra kunder i detaljhandeln för att jobba i butiksutvecklings- eller butiksinredningsprojekt. Våra team består av exempelvis projektledare, montörer och mallare. Montörens uppgift är att bygga om befintlig eller bygga upp ny butiksinredning enligt planogram.

Som konsult är du är ansiktet utåt för Storesupport. Detta innebär att det är viktigt att visa ett starkt engagemang och använda din kunskap för att leverera kvalitet i arbetet du utför. Vi strävar alltid efter att uppnå eller överträffa både våra beställare och kunders, samt butikens kunders förväntningar.

Vad krävs för att jobba med butiksutveckling och butiksinredning?

För att jobba med butiksutveckling och butiksinredning bör man vara händig och van att montera inredning. Eftersom du jobbar i kundprojekt är det viktigt att kunna jobba strukturerat och förhålla sig till deadlines. Du trivs bra att jobba i team och är prestigelös.

  • God samarbetsförmåga
  • Strukturerad
  • Händig

Storesupport

Skriven av

Storesupport

Relaterade inlägg