Leverantörer & Varumärkesägare

Tjänster inom produktexponeringar samt bemanning eller rekrytering av säljkraft.


Merchandise

Det här är tjänsten för dig som har behov av produktexponeringar ute hos dina kunder i detaljhandeln. Oavsett om det är långsiktigt eller under en kortare kampanjperiod, arbetsleder vi hela processen. Vi följer dessutom upp arbetet åt dig kontinuerligt genom en förbestämd eller behovsspecifik digital rapporteringsprocess med fotodokumentation.

  • Varuplock
  • Plockteam
  • Merchandise
  • Säljande merchandise

Säljtjänster

Det här är tjänsten för dig som har ett behov av säljare, som du snabbt behöver tillsätta för att inte tappa tempo och försäljning. Du kan ha dem som inhyrda där du själv arbetsleder eller på entreprenad där vi står för arbetsledning och uppföljning.

  • Säljare (bemanning)
  • Säljare (entreprenad)
  • Säljledning

Butiksanalys – för varumärkesägare

Storesupport Butiksanalys är tjänsten för er som på ett kostnadseffektivt sätt behöver en helhetsbild av er butiksnärvaro för att kunna optimera och effektivisera försäljningen av era produkter.

  • Optimera butiksnärvaron
  • Öka försäljningen

Butiksanalys – för kedjor

Storesupport Butiksanalys ger en kostnadseffektiv nulägesanalys kring distribution och placering av varumärken ni säljer inom en viss produktkategori. Syftet är att ge er insikter som möjliggör optimering och effektivisering av er försäljning.

  • Optimera butikshyllorna
  • Öka försäljningen

Mystery shopping – för butiker

Vill ni förbättra butikens köpupplevelse? Mystery shopping är en form av marknadsundersökning direkt ifrån dina kunders perspektiv. En anonym representant från Storesupport tar rollen som kund och utvärderar därefter besöket utifrån era förutbestämda kriterier och resulterar i en insiktsfull rapport.


Mystery shopping – för varumärken

Vill ni förbättra köpupplevelsen av era produkter i butik? Mystery shopping är en form av marknadsundersökning direkt ifrån kundens perspektiv. En anonym representant från Storesupport tar rollen som kund och utvärderar därefter besöket utifrån förutbestämda kriterier och resulterar i en insiktsfull rapport.


Artiklar
#Nyheter
Stärkt ledarskap och ökad merförsäljning efter utbildningen hos Storesupport

Lisa Nicolaysen, butikschef på Mr Cake i Stockholm gick Storesupports butiksledarutbildning i november och har redan märkt en stor effekt i både.. Läs vidare »

#Nyheter
Personlighet och serviceförmåga viktigast när Storesupport rekryterar till Malmbergs elektriska

När elgrossisten Malmbergs elektriska behöver nya butiksmedarbetare tar de hjälp av Storesupport för att hitta rätt. I en nischad bransch där kundbemötande och att få återkommande kunder är grundläggande blir de långtidsinhyrda konsulterna extra viktiga. – Våra butikskunder behöver känna.. Läs vidare »

#Trendrapporter
Trendrapport: Koncept och pop up – så bygger varumärken fysiska kundrelationer

Både fysiska butiker och e-handlare testar nya metoder för att bygga starkare kundrelationer. Två starka trender som hållit i sig de senaste.. Läs vidare »

Boka personal nu

Klicka här

Några av våra uppdragsgivare