2019-10-02

Kvartalets Storesupportare – Jennifer Jäderqvist

Grattis Jennifer! Hur känns det att vara kvartalets medarbetare?

– Tack! Det känns kul och jag blev jätteförvånad.

Jennifer började på Storesupport 2017 som extrajobbande lagermedarbetare på Martin & Serveras lager i Enköping. Två år senare är hon kvar på samma lagersite, men kan sedan januari titulera sig som driftchef. Idag ansvarar hon över den dagliga driften inklusive de cirka 40 Storesupportare som jobbar där.

Priset delades ut av Jennifers chef tillika leveranschef Benjamin Ghebremicael, som däremot inte var det minsta förvånad.

– Jennifer har utvecklats enormt sedan 2017 när vi träffades i Enköping. Hon är ordningsam och resultatorienterad som person, vilket underlättar vårt arbete ihop och samarbetet med våra kunder. Det är alltid kul när våra engagerade och drivna medarbetare uppmärksammas och för Jennifer att få utdelning för hennes insatser, säger Benjamin Ghebremicael.

Vad som gör Jennifers arbetsinsats än mer imponerande är att hon parallellt även på heltid studerar beteendevetenskap på Mälardalens högskola. I juni tar hon examen och ser ljust på framtiden.

– Jag vet inte exakt vad jag vill jobba med i framtiden men jag ser mig definitivt jobba kvar på Storesupport ett tag efter att jag avslutat mina studier.

Storesupport önskar Jennifer stort grattis och tackar för att få ha henne i vårt team!

Josefin Holmqvist

Marknadsansvarig
Telefon: 076-049 82 62
E-post: josefin.holmqvist@storesupport.se

Storesupport i siffror

Aktuellt på Storesupport

Rapport från Euroshop 2020 Düsseldorf
#Trendrapporter
Rapport från Euroshop 2020 Düsseldorf

16-20 februari var det dags för 2020 års upplaga av en utav världens kanske främsta retailmässor, Euroshop i Düsseldorf, och självklart var Storesupport.. Läs vidare »

#Nyheter
3 juni, 2020
Årets butik 2020 – topp 10

För första gången i Dagligvarugalans historia har Storesupports vice vd Lisa Schuman tillsammans med resten av jurygruppen för Årets Butik 2020; Per.. Läs vidare »

#Nyheter
26 maj, 2020
Snabbhet och flexibilitet A och O när Hemköp stärker köpupplevelsen

I fem veckor har Hemköp i Skarpnäck framgångsrikt byggt om sin butik för att stärka köpupplevelsen. Fokus har legat på att optimera.. Läs vidare »

#Nyheter
15 maj, 2020
Storesupport sjuttonde största kompetensföretaget

Almega Kompetensföretagen släpper kvartalsrapporter över de 25 största kompetensföretagen. I det första kvartalet 2020 landar Storesupport på plats 17, att jämföra med.. Läs vidare »

Några av våra uppdragsgivare