Att jobba med inventering

2020-06-09

Att jobba som butikskonsult med inventering på Storesupport innebär att både arbetsplats och arbetsuppgifter variera. Detta kräver en hög nivå av flexibilitet och att du har lätt för att anpassa dig efter aktuellt uppdrag. Att inventera innebär att räkna av antal produkter i en butik eller på ett lager, och det är viktigt att vara noggrann eftersom felräkningar kan få konsekvenser för kund. Beroende på erfarenhet och intresse kan du även få jobba med andra arbetsuppgifter i butik så som till exempel varuplock, delikatesser, kassa eller förbutik.

Som butikskonsult är du är ansiktet utåt för Storesupport. Detta innebär att det är viktigt att visa ett starkt engagemang och använda din kunskap för att leverera kvalitet i arbetet du utför. Vi strävar alltid efter att uppnå eller överträffa både våra beställare och kunders, samt butikens kunders förväntningar.

Vad krävs för att jobba med inventering?

För att jobba med inventering bör du vara noggrann, strukturerad och ha förmågan att planera din tid på ett effektivt sätt. När inventering sker under ordinarie öppettider så krävs det att du har förmågan att vara lyhörd mot eventuella kunders behov och hjälper dem i första hand.

  • Noggrann
  • Effektiv
  • Strukturerad