Att jobba i sällanköpsbutik

2020-06-11

Som butikskonsult på Storesupport kan både arbetsplatser och arbetsuppgifter variera vilket kräver en hög nivå av flexibilitet och att du har lätt för att anpassa dig efter aktuellt uppdrag. Beroende på erfarenhet och intresse kan du få jobba med arbetsuppgifter som till exempel varuplock, kassa eller inventering.

Som butikskonsult är du är ansiktet utåt för Storesupport. Detta innebär att det är viktigt att visa ett starkt engagemang och använda din kunskap för att leverera kvalitet i arbetet du utför. Vi strävar alltid efter att uppnå eller överträffa både våra beställare och kunders, samt butikens kunders förväntningar.

Vad krävs för att jobba som butikskonsult i sällanköpsbutik?

I en sällanköpsbutik är det extra viktigt med hög servicenivå då det är vanligt att kunderna behöver extra mycket vägledning i sina köp och ställer många frågor.

Önskvärda egenskaper:
  • Mycket bra kundbemötande och service
  • Intresse för försäljning
  • Kunskap inom och intresse för butikens varor och sortiment